zabezpečení | komfort | nezávislé topení | chiptuning | servis a opravy | kontakty

Traktory

Case IH
Challenger
Claas
Deutz Fahr
Fastrac
Fendt
JCB
John Deere
Lamborghini
Lindner
Massey Fergusson
MC cormick
New Holland
Same
Steyer
Valtra

 

 

Chiptuning Claas

Chiptuning Claas Ares

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
546 - 4,5 V4 J
71 / 97
365
92 / 125
470
+21 / +28
+105
 
556 - 4,5 V4 J
77 / 105
419
96 / 131
545
+19 / +26
+126
 
557 - 4,5 V4 J
74 / 101
415
88 / 120
475
+14 / +19
+60
 
566 - 4,5 V4 J
84 / 114
434
101 / 137
560
+17 / +23
+126
 
567 - 4,5 V4 J
81 / 110
430
95 / 129
490
+14 / +19
+60
 
577 - 4,5 V4 J
88 / 120
485
103 / 140
545
+15 / +20
+60
 
616 - 6,8 V6 J
81 / 110
457
95 / 129
520
+14 / +19
+63
 
617 - 6,8 V6 J
82 / 112
463
97 / 132
530
+15 / +20
+67
 
656 - 6,8 V6 J
92 / 125
528
107 / 146
588
+15 / +21
+60
 
657 - 6,8 V6 J
94 / 128
533
110 / 150
600
+16 / +22
+67
 
696 - 6,6 V6 J
104 / 141
585
118 / 160
645
+14 / +19
+60
 
697 - 6,8 V6 J
105 / 143
591
123 / 167
660
+18 / +24
+69
 
816 - 6,8 V6 J
115 / 156
620
139 / 189
740
+24 / +33
+120
 
826 - 6,8 V6 J
129 / 175
759
149 / 203
830
+20 / +28
+71
 
836 - 6,8 V6 J
143 / 194
820
165 / 224
895
+22 / +30
+75
 

Chiptuning Claas Arion

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
410 - 4,5 V4 J
70 / 95
.
90 / 122
.
+20 / +27
+0
 
420 - 4,5 V4 J
77 / 105
.
99 / 135
.
+22 / +30
+0
 
430 - 4,5 V4 J
85 / 116
.
104 / 141
.
+19 / +25
+0
 
510 - 4,5 V4 J
81 / 110
.
102 / 139
.
+21 / +29
+0
 
520 - 4,5 V4 J
88 / 120
.
110 / 150
.
+22 / +30
+0
 
530 - 4,5 V4 J
96 / 131
.
119 / 162
.
+23 / +31
+0
 
540 - 4,5 V4 J
99 / 135
.
123 / 167
.
+24 / +32
+0
 
610 - 6,8 V6 J
88 / 120
.
110 / 150
.
+22 / +30
+0
 
620 - 6,8 V6 J
99 / 135
.
125 / 170
.
+26 / +35
+0
 
630 - 6,8 V6 J
107 / 146
.
136 / 185
.
+29 / +39
+0
 
640 - 6,8 V6 J
114 / 155
.
144 / 196
.
+30 / +41
+0
 

Chiptuning Claas Avero

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
240 - 6,6 V6 C
146 / 199
.
202 / 275
.
+56 / +76
+0
 

Chiptuning Claas Axion

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
810 - 6,8 6V J
125 / 170
.
149 / 203
.
+24 / +33
+0
 
820 - 6,8 V6 J
139 / 189
.
160 / 218
.
+21 / +29
+0
 
830 - 6,8 6V J
149 / 203
.
171 / 233
.
+22 / +30
+0
 
840 - 6,8 V6 J
156 / 212
.
178 / 242
.
+22 / +30
+0
 
850 - 6,8 V6 J
171 / 233
.
192 / 261
.
+21 / +28
+0
 

Chiptuning Claas Celtis

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
426 - 4,5 V4 J
53 / 72
283
64 / 87
325
+11 / +15
+42
 
436 - 4,5 V4 J
59 / 80
333
72 / 98
370
+13 / +18
+37
 
446 - 4,5 V4 J
66 / 90
365
81 / 110
401
+15 / +20
+36
 
456 - 4,5 V4 J
74 / 101
390
88 / 120
430
+14 / +19
+40
 

Chiptuning Claas Jaguar

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
830 - 12,8 V6 M
254 / 345
.
316 / 430
.
+62 / +85
+0
 
850 - 12,8 V6 M
303 / 412
.
367 / 499
.
+64 / +87
+0
 
870 - 16,0 V8 M
333 / 453
.
415 / 564
.
+82 / +111
+0
 
890 - 16,0 V8 M
375 / 510
.
457 / 622
.
+82 / +112
+0
 
900 - 16,0 V8 M
458 / 623
.
527 / 717
.
+69 / +94
+0
 
930 - 12,8 V6 M
303 / 412
.
367 / 499
.
+64 / +87
+0
 
940 - 16,0 V8 M
333 / 453
.
415 / 564
.
+82 / +111
+0
 
950 - 16,0 V8 M
372 / 506
.
457 / 622
.
+85 / +116
+0
 
960 - 16,0 V8 M
458 / 623
.
527 / 717
.
+69 / +94
+0
 
970 - 2x12,8 V6 M
537 / 730
.
610 / 830
.
+73 / +100
+0
 
980 - 2x12,8 V6 M
610 / 830
.
662 / 900
.
+52 / +70
+0
 

Chiptuning Claas Lexion

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl
 
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
510 - 6,6 V6 C
162 / 220
.
202 / 275
.
+40 / +55
+0
 
520 - 6,6 V6 C
191 / 260
.
239 / 325
.
+48 / +65
+0
 
530 - 8,8 V6 C
217 / 295
.
272 / 370
.
+55 / +75
+0
 
540 - 8,8 V6 C
217 / 295
.
272 / 370
.
+55 / +75
+0
 
540C - 6,6 V6 C
191 / 260
.
239 / 325
.
+48 / +65
+0
 
550 - 8,8 V6 C
243 / 330
.
305 / 415
.
+62 / +85
+0
 
570 - 12,5 V6 C
312 / 424
.
372 / 506
.
+60 / +82
+0
 
580 - 16,0 V8 M
316 / 430
.
397 / 540
.
+81 / +110
+0
 
600 - 16,0 V8 M
390 / 530
.
491 / 668
.
+101 / +138
+0
 
620 - 6,6 V6
205 / 279
.
249 / 339
.
+44 / +60
+0
 
630 - 8,8 V6 C
230 / 313
.
286 / 389
.
+56 / +76
+0
 
640 - 6,6 V6 C
205 / 279
.
249 / 339
.
+44 / +60
+0
 
650 - 8,8 V6 C
230 / 313
.
286 / 389
.
+56 / +76
+0
 
660 - 8,8 V6 C
261 / 355
.
312 / 424
.
+51 / +69
+0
 
670 - 12,5 V6 C
287 / 390
.
372 / 506
.
+85 / +116
+0
 
740 - 12,5 V6 C
287 / 390
.
375 / 510
.
+88 / +120
+0
 
750 - 12,5 V6 C
317 / 431
.
403 / 548
.
+86 / +117
+0
 
760 - 16,0 V8 M
350 / 476
.
438 / 596
.
+88 / +120
+0
 
770 - 16,0 V8 M
390 / 530
.
491 / 668
.
+101 / +138
+0
 

Chiptuning Claas Medion

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl

cena CZ/EUR

kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
310 - 6,4 V6 M
136 / 185
.
169 / 230
.
+33 / +45
+0
24 999,- / 1  180,-

Chiptuning Claas Mega

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl

cena CZ/EUR

kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
350 - 6,4 V6 M
162 / 220
.
202 / 275
.
+40 / +55
+0
24 999,- / 1  180,-
360 -6,4 V6 M
180 / 245
.
224 / 305
.
+44 / +60
+0
24 999,- / 1  180,-

Chiptuning Claas Tucano

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl

cena CZ/EUR

kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
320 - 6,4 V6 M
140 / 190
.
188 / 256
.
+48 / +66
+0
24 999,- / 1 180,-
330 - 6,4 V6 M
177 / 241
.
205 / 279
.
+28 / +38
+0
24 999,- / 1 180,-
340 - 6,4 V6 M
191 / 260
.
226 / 307
.
+35 / +47
+0
24 999,- / 1 180,-
430 - 6,4 V6 M
177 / 241
.
205 / 279
.
+28 / +38
+0
24 999,- / 1 180,-
440 - 6,4 V6 M
191 / 260
.
226 / 307
.
+35 / +47
+0
24 999,- / 1 180,-
450 - 7,2 V6 M
202 / 275
.
255 / 347
.
+53 / +72
+0
24 999,- / 1 180,-
470 - 7,2 V6 M
220 / 299
.
268 / 364
.
+48 / +65
+0
24 999,- / 1 180,-
480 - 8,8 V6 C
261 / 355
.
312 / 424
.
+51 / +69
+0
24 999,- / 1 180,-

Chiptuning Claas Xerion

Objem
základní výkon
po zvýšení výkonu
rozdíl

cena CZ/EUR

kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
kW/PS
Nm
diesel
3300 - 8,8 6V C
246 / 335
1450
309 / 420
1740
+63 / +85
+290
24 999,- / 1  180,-
3800 - 8,8 6V C
268 / 364
.
316 / 430
.
+48 / +66
+0
24 990,- / 1 180,-


homepage | zabezpečení | autofólie | komfort | nezávislé topení | chiptuning | servis a opravy | kontakty

© 2008-2010 Všechna práva vyhrazena, Hoda Design